Přednášky
Rudolf Klenovský
Hernímu vývoji se věnují profesionálně už skoro 10 let; neprofesionálně, jako moder, dokonce mnohem déle. Začalo to v dětství editorem map do Heroes 2 a postupně jsem se přes levely do Half-Life nebo Natural Selection 2 dostal až k pozici designera v Bohemia Interactive, kde jsem se podílel na projektech Take on Mars a Ylands. V současnosti mám na starosti design a vývoj Ylands EDU – nástroje pro výuku programování a logického myšlení, postaveného na základech hry Ylands.
Škola (video)hrou
Přednáška se bude věnovat procesu tvorby počítačových her, od designu až po technickou implementaci. Projdeme si spolu všechny aspekty toho, jak se taková hra tvoří. Během přednášky si rovnou ukážeme i praktické příklady v Editoru Ylands EDU, který umožňuje komukoliv začít vytvářet vlastní jednoduché hry bez jakýkoliv předchozích zkušeností.