Program

> Přednášky
sobota / 19. 10.

Začátek: 10:30
Hra Last Train Home je inspirována historií československých legií v Rusku po první světové válce. Během vývoje jsme úzce spolupracovali s Československou obcí legionářskou, abychom zabezpečili, že hra bude historicky věrohodná. Pojďme nahlédnut do procesu této spolupráce a prozkoumat, jak jejich podněty ovlivnily náš design, grafiku i marketing.
Začátek: 11:30
Tato přednáška se zaměří na způsoby, jak se dostat do herního průmyslu, aniž byste museli být přímo zapojeni do vývoje her. Ukážeme si jednu kariérní cestu, pozice v herním průmyslu které nemusí být hned vývojářské. Marketing, public relations, technické podpora, management, právním poradenství, lokalizace nebo v oblast e-sportu. Probereme, jaké dovednosti a kvalifikace jsou v těchto oblastech potřeba, a jak můžete tyto role využít k budování úspěšné kariéry v herním průmyslu. Tato přednáška vám pomůže pochopit, jak rozmanitý a bohatý herní průmysl je, i když zrovna neprogramujete nebo nedesignujete hry.
Začátek: 12:30
Jedna z cest jak se dostat do Game Industry.
Začátek: 13:30
"Neumím programovat, neumím kreslit, takže herní průmysl není pro mě... nebo snad ano?" Pokud si pokládáte stejnou otázku jako já před lety, možná vás bude zajímat, jak jsem nakonec objevila to, jak je herní průmysl ve skutečnosti pestrý a plný příležitostí. Jak jsem zjistila, že i bez specifických technických dovedností můžu přispět a najít si svoje místo - a posléze se třeba i takové dovednosti naučit. :) V této přednášce vám povím svůj příběh o tom, jak jsem se z Quality Assurance ocitla na produkci a jak moc důležitou roli v tom QA vlastně hrálo. Možná zjistíte, že i pro vás je v herním průmyslu více možností, než si myslíte.
Začátek: 14:30
Přednáška se bude věnovat procesu tvorby počítačových her, od designu až po technickou implementaci. Projdeme si spolu všechny aspekty toho, jak se taková hra tvoří. Během přednášky si rovnou ukážeme i praktické příklady v Editoru Ylands EDU, který umožňuje komukoliv začít vytvářet vlastní jednoduché hry bez jakýkoliv předchozích zkušeností.
Začátek: 15:30
UI? UX? Wireframe? Ikonky? Tlačítka? Písmena? Že to všechno zní jako cizokrajná nebo naprosto nudná slova? Chyba! Ukážeme si, že navrhovat ovládání a kreslit uživatelská rozhraní pro hry není jen zajímavé, ale taky zábavné i krásné. A hlavně funkční!
Začátek: 16:30
Súčasná digitálna produkcia obsahovo bohatších diel si vyžaduje spoluprácu mnohých členov výrobného teamu. Koordinácia práce a starostlivé plánovanie je mnohokrát základom k rýchlej a bezproblémovej tvorbe. Pri vysokom počte úloh je potrebné pri plánovaní používať vhodné nástroje, ktoré je možné využívať aj v osobnom živote. Predstavíme si stručný prehľad profesionálnych, ale aj open-source neštandardných nástrojov. Prednáška je ideálne pre začínajúcich tvorcov v hernom priemysle.

> Konzultace
sobota a nedele

Začátek: od 10:00
Gamebaze je vzdělávací a komunitní gamedev centrum v Brně, které poskytuje služby pro podporu herních vývojářů. Mimo cowork nabízí Gamebaze i možnost inkubátoru, konzultací a mentoringu pro týmy a studia, které rozjíždějí podnikání v herním vývoji. Během GameDev Connectu budete moci u našich zástupců Gamebaze konzultovat nejen vaši vizi jakožto začínajícího herního studia, ale i herní projekty samotné. Rádi vám také zodpoví jakékoliv vaše další dotazy ohledně vývoje her. Gamebaze je spravovaný Herním Klastrem a Jihomoravským inovačním centrem.

Na koho se můžete těšit?

Lukáš Veselý – Projekt manažer Gamebaze, který stojí za službou inkubátoru
Lída Kulhavá – Studentka herního oboru na Scholastice v Praze, v Gamebaze je momentálně na stáži

Registrace