Program

> Přednášky
sobota / 18. 10.

Začátek: 10:30
Jak moc se během posledního desetiletí proměnil herní průmysl pro nezávislé vývojáře? Nad tím se zamyslíme ve spojení se třemi hrami: Bajka (2025), Afterglitch (2022) a Rememoried (2015).
Začátek: 11:30
Udělat jednoduchou hru dnes může být velmi snadné. Udělat DOBROU jednu hru je ale těžší. Tajemství se často skrývá ve maličkostech. V této přednášce si ukážeme, jak důležité jsou právě zdánlivé detaily. Společně si v naší aplikaci engu ukážeme na triviální hře drobné designové změny, které ji pro hráče udělají mnohem lepší. Uvidíte, že k vytvoření dobré hry nepotřebujete obří tým, ale jen dobré nápady, cit pro detail a dobrý nástroj - v našem případě Engu.
Začátek: 13:30
Produkce ve videohrách často zůstává v pozadí, přesto rozhoduje o tom, zda se z nápadu stane hotová hra, nebo nekonečny projekt. V této přednašce se podíváme na základy produkce, proč je důležité nastavit procesy, jak funguji běžne milníky (Alpha, Beta, Release) a co to znamená pro hráče i vývojáře.
Začátek: 14:30
Nahlédněte do zákulisí vývoje prvního DLC pro Kingdom Come: Deliverance II. Projdeme si zadání celého DLC, jednotlivé questy do hloubky, a ukážeme si nástrahy vývoje.
Začátek: 15:30
Vývoj počítačových her je pro mě nekonečná cesta za dobrodružstvím, která se od samého začátku prolíná s mojí prací mikrobiologa – a naopak. Možná je to shoda náhod, možná něco, co se prostě mělo stát. V přednášce představím nezávislou strategii Garden of Ants, hru o životě mravenčí kolonie, a podělím se o dlouhou cestu jejího vzniku. Ta spojuje dvě oblasti, které mě nejvíc baví – biologii a hry.
Začátek: 16:30
Přednáška odhaluje zákulisí tvorby herního artu pro indie hru Polylithic a přináší praktické tipy a zkušenosti z vývoje vizuálního stylu, 3D grafiky a propagačních materiálů.
Začátek: 18:00
O prvním kontaktu, o portfoliu, o pohovoru, o testu před pohovorem, o pokeru s team leadem, o zkušebce, významu obědu a kávovaru v kanclu, o cyklu projektu, o vývoji vs vydání vs údržba služby, o řešení konfliktu, zabraňování toxicity v týmech...

Registrace na meetup probíhá přes formulář.


GameDev Area Meetup #71

Od 17:30 probíha říjnový speciální "Game Dev Area Meetup #71" na téma - Jak do herní firmy? Příklady dobré praxe od lidí z praxe

Samotná přednáška začíná v 18:00, pro účast na meetupu i po skončení přednášky se prosím registrujte, pokud máte vstupenku na GameDev Connect a chystáte se pouze na přednášku, registrovat se nemusíte.

FB událost a více info | Registrace